Търсене в този блог

събота, 31 март 2012 г.

Благодаря!

Вчера получих една прекрасна изненада- две чудесни картички,  и то в синьо от  Бисерка-bearkis.
Ето тази нежно синя  красота, надписана  с  нейния уникален шрифт, който не мога да сбъркам с ничий друг.
 И един от онези прекрасни акварели, които Бисето реши да сподели с някои от почитателите си. Това ми е любима техника.
 Бисе, много ти благодаря и да знаеш, че съм ти голям фен. Ти си знаеш, де .
 Блогът ти ми е едно от любимите места, които с удоволствие посещавам. Пожелавам ти да продължиш да ни радваш  с вълшебствата, които твориш, много пролетно вдъхновение и слънце в душата!
Хубав уикенд ти желая и успешна нова седмица!

1 коментар:

  1. Аз благодаря,за думите ти и отношението,настроението ми повиши в мрачния,студен 1април,не се шегувам!!!

    ОтговорИзтриване