Търсене в този блог

четвъртък, 5 януари 2012 г.

Последна за годината

Една бърза картичка, направена по спешност малко преди да изтече старата година. Но я публикувам чак сега, тъй като имах нужда от малко почивка. Не , че нищо не съм правила през това време, но  снимането, избора на подходящата снимка и писането в блога сякаш ми отнемат повече време, отколкото за самата картичка. А, бе, с две думи- малко ме мързи, сигурно е следпразнична треска.Надявам се скоро да ми мине.

Ще я включа в Предизвикателството  №98  при Картичкофуриите-"Последна за годината" и в януарското предизвикателство на"Двете елши"- Уютна зима .
Приятна вечер на всички!
Подходяща е и за:
paper play challenges-happy new year
penny schallenges- "BIRD"
the paper shelter-anything goes
top tip tuesday-anything goes
the pink elephant-Anything Goes
sentimental sundays-anything goes
belli challenge-snowflakes

8 коментара:

  1. I love your little bird image. Thanks for sharing on the Belli Challenge for Snowflakes.

    ОтговорИзтриване
  2. Great winter card, the chickadee is super cute. Thanks for joining the Anything Goes Challenge at Top Tip Tuesday.

    ОтговорИзтриване
  3. Супер сладурска и усмихваща!

    ОтговорИзтриване
  4. Deni - love what you created. Delighted that you played along with us on Paperplay this week. Happy New Year.

    ОтговорИзтриване
  5. Deni - very delightful creations. Thanks for playing along with Paperplay.

    ОтговорИзтриване
  6. Много красива картичка, Дени! Едновременно е много нежна с това врабченце и много слънчева, заради ярката основа. Много ми харесва!

    ОтговорИзтриване
  7. Darling little chickadee image. Thanks for joining us at the Belli Challenge- we hope you will join us for the next challenge!

    ОтговорИзтриване
  8. Сладичка картичка! Много хубавка и весела, харесва ми това пиле, но особено ме впечатли как си оцветила клонката имел!

    Благодаря ти, че се включи в новото предизвикателство на Двете елши!

    ОтговорИзтриване