Търсене в този блог

понеделник, 23 май 2011 г.

За една специална абитуриентка 2

Ето я и моята картичка за племенницата ми-абитуриентка.Дълго умувах какво точно да има на картичката, така ,че да си личи, че е направена специално за нея, а не за всеки друг абитуриент. Разделила съм фона на две части-ден и нощ /черно и бяло/ и върху тях съм апликирала символите на този толкова чакан празник за всеки ученик- шапката с дипломата и балната рокля. Всъщност да ме извини детето, че я показвам предварително, но това е нейната си бална рокля. А това, че ще е звездата на бала, няма съмнение. Пожелавам и да следва мечтите си  да гледа все  нагоре към звездите!

Ще я включа в предизвикателството на  Грета -  Картичка за дипломиране при Картичкофуриите - май все още има малко време до края.

4 коментара:

  1. Много оригинална картичка ! Харесва ми :) Успех в предизвикателството ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна картичка!
    Благодаря за предупреждението! Успех!

    ОтговорИзтриване
  3. Уникална е! Съчетала си страхотно цветовете! А роклята е направо вълшебна! Като за истинска звезда на бала! (;

    ОтговорИзтриване
  4. Детето определно има вкус. Поздравления за стилната рокля, която си е избрала.
    А теб поздравявам за хубавата картичка ;-)

    ОтговорИзтриване