Търсене в този блог

понеделник, 28 януари 2013 г.

За рожден ден

    Направих тази картичка по повод блогогодинката на   Анелия, която пожела да отбележи това събитие като  почерпи своите последователи. Желая и здраве -за нея и за любимите и  хора, много поводи за усмивки и творческо вдъхновение.
Още една дама Тони празнува  рожден ден, по-точно няколко такива, така, че нека и за нея да е поздрав.
    Отдавна се любувам на цветята, направени с техниката "Tea bag folding" и реших да се пробвам и аз.Честно казано много ми харесва резултатът. Всъщност в една  от коледните ми картички   направих коледна звезда  с тази техника, а това ми е второто цвете. Направени са наистина от пакетчета от чай, които грижливо си събирам от известно време. Всички в къщи искат или не пият чай....
 Цветето се получи много интересно като цветове и обща визия.Наистина много се забавлявях докато го сгъвах.За съжаление не съм изпробвала още и друга сгъвка, но има време и за това...

Това е и една от любимите ми цветови комбинации -в лилаво и зелено , затова ще я покажа и при    Забавлятелките от Мър-мяу .

14 коментара:

  1. Наистина се е получило много оригинално цветето! А ако не бях се загледала и ако не беше споделила, че е направено от чаени торбички, едва ли щях да разбера :) Станало е много преливащо и е идеалното допъленение за картичката, прави я весела и закачлива!

    ОтговорИзтриване
  2. Дени, първо благодаря, че се включи в моята игра и второ, картичката е станала много нежна. Признавам ,че и на мен зеленото и лилавото са ми една от най-лйбимите комбинации :-) А колкото до цветето ямам думи, толкова е прецизно, браво,май и аз трябва да се опитам с тази техика, изглежда доста ефектна

    ОтговорИзтриване
  3. Леле, много ми харесва това оригами цвете от пликчета за чай! Страхотна идея!

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
  4. Lovely card sweetie. Thank you so much for sharing it with us at Creative Card Crew.

    Hugs
    Cathy DT
    xxxxxxx

    ОтговорИзтриване
  5. A beautiful card. Love all the layers. Thanks for joining Top Tip Tuesday. Elaine

    ОтговорИзтриване
  6. Beautiful card with a lovely tea bag image. Thanks for joining in our challenge at Fab'n'Funky this week.

    Pat xx

    ОтговорИзтриване
  7. Stunning card. Thanks for playing with us over at TPS this week.
    Love n hugs
    marie

    ОтговорИзтриване
  8. What a lovely bright card. Love your teabag fold flower
    Thanks for joining us at The Paper Shelter for our 'Anything Goes' challenge and good luck
    Eileen x

    ОтговорИзтриване
  9. Е,не знаех,че има и такава техника!Винаги може да научиш нещо ново! Цветето е наистина ктасивао и грабва от пръв поглед!
    Радвам се, че я сподели любимите си цветове в Шареното ни Забавлятелство!

    ОтговорИзтриване
  10. Страхотна картичка! Тази техника я бях забравила да си призная, но да- наистина е много ефектна...пък и чаят е полезен - да пият, много ясно :-)

    ОтговорИзтриване
  11. Wonderful card...I like the tea bag folded flower. Thanks for sharing this with us at Unstampabelles.

    ОтговорИзтриване
  12. Stunning card! love the use of the tea bag folded flower. Thanks for joining in the fun at unstampabelles.

    ОтговорИзтриване
  13. Много красиво цвете! Наистина страхотна техника!

    ОтговорИзтриване
  14. Your creation is wonderful but you have not followed the rules at WOC sorry hugs Pops x

    ОтговорИзтриване